Pizza!

Jag vaknade för ungefär en halvtimma sen? Gosh .. somnade typ klockan halv 6. Jag känner att jag börjar bli sjuk kanske därför jag sover så mycket? Men nej jag får verkligen verkligen verkligen INTE bli sjuk. Imorgon blir det nya tag för jag måste gå till skolan, nationella på fredag har jag hört av Lawin så jag tror det stämmer, men dumt att inte säga nånting till oss..Inatt sover inte heller min syster inne hos mig Buhu :( , älskar när hon sover här ( nu låter ja som ett peddo ) Nää men älskar överhuvudtaget när nån sover brevid mig, känns mycket tryggare då ;D


Min goda middag :)

Världens skönaste tofflor from my brother..

Min efterätt :) .. Nää skämtar, fast jag önskar att det va

Nu tror jag att jag ska byta film, typ ångest.. den har verkligen gått på repeat sen i fredags..
Dags för filmen att vila och in kommer Shrek! Haha

peyyzz and löw / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: amanda

fula unge.

2009-03-10 @ 23:25:35
URL: http://mandapandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se