honey in the hair

Det blev ingen skola för mig idag, fast jag kände mig väldigt febrig imorse och vill inte riskera att svimma ihop igen.. Fast just nu vill jag bara gå ut och andas men ingen orkar typ haha.. Så vad ska jag göra idag då.. kanske gå ut själv fast det känns inte så roligt haha, inte käkat nånting än fast är inte ens hungrig och klockan är fyra? Inte normalt för mig, jag brukar ha ätit ungefär 95687587 ggr innan kl fyra :), okej kanske lite överdrivet då..


Men daaamn va fint väder det är idag


och snön är nästan borta! :) Jag vet att jag har en skitfin gård.. hahaha ;)


Hade honung i håret igår, HAHA ser förjävligt ut

Men man kan forma det typ som man vill.. :D

Jag höll på med borsten efter, HAHA fick typ till skruvar?!
Sen ser det ut som jag har hår på bröstet.. men det är mitt hår som vikt sig under morgonrocken
jag LOVAR ;) .. haha

peyyyz and löööw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se