fukta&smörj som en idiot


Nu när våren kom så jävla plötsligt kan man lätt bli torr pågrund av snabb förändring av klimatet, självklart ska man smörja smörja smörja som en riktig idiot, eller det gör iallafall jag så jag slipper bli torr och få sån där -krokodilskinn- haha. Iallafall den här luktar så jävla gott och fuktar bra :) Fick den i julklapp av min kära Rebec.
Ojuste den där ' Min häst ' Tidningen som ligger där är faktiskt min syster's, hon sover i mitt rum varenda natt och lämnar också sina grejer här inne, det sorliga är att hon redan börjar använda ord som YES! eller när man säger nånting ' Ajaa sure.. ' Kan hon sluta växa eller?!

Aja nog om det! Laddar hem en film just nu som heter Over her dead body där Eva Longoria är med i. Den verkar sådär, kan ge den en chans iallafall


Nä sista inlägget för idag!
peyyyz and lööööw / MiiQaa

Update: Tävling!
Klicka på bilden för att komma till tävlingen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!

2009-03-18 @ 22:13:40
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: hihi tack så mycket:)

2009-03-19 @ 00:35:45
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: tess

sv: haha exakt:D man fixar lite, sen orkar man inte

hehe tack så mycket:)

2009-03-19 @ 03:24:25
URL: http://jahtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se