engelska uppsats

God morgon! :) Somnade säkert halv fyra igår men jag är uppe iallafall.. Min lillebror vaknade också så låg vi och kollade på film tills vi somnade haha, läste lite också :)

Idag är det nationella i engelska iallafall, uppsats. Hoppas det går bra, för det tror jag det har gjort med dom tre andra jag gjort. Vet ju bara resultatet på första svenska provet, där fick jag ju VG+ . Typ ett poäng från MVG.. :D


slitna jeans från bikbok, rosa brottarlinne ( ett annat ) gina tricot
och africa tröjan från speedway.


många smycken ska de va, bling bling ;)

Nu ska jag gå ner och kolla när bussen går, det är iskallt ute idag fan..
peace and love / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snygg tröja:D

2009-03-25 @ 08:50:34
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Micha

sv: hehe kanske blir medlem :P får se ^^

2009-03-25 @ 16:29:04
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se