en dag på stan

Mitt tangentbord knasade verkligen sista inlägget på mig och min lillebror, vet inte vad som hände. Men iallafall vi åkte till stan och det första vi gjorde va att gå till donken och beställa två cheeseburgare o en vatten var. Skitgott ;) De va en kille typ 25 kanske? Han satt o tjuvkolla på oss och vi dog såklart av garv.. Vilken normal människa sitter och gör det? Sen kolla han på mig och log & blinka. HAHAHA ja dooog, ush så ful han va asså!


Assiya fotade mig ( & hitta nördiga kläder åt mig), Gina Tricot's nya modell nästan? Skit snygga kläder också.. ' S '

Har BH på mig, målade bara för hehehe.. :) Såhära lite mystisk & grejer..

Assiya & ja inne på den dära.. Buttericks eller hur det stavas.. soooo sexy!

Tidigare idag, Så sexiga léenden i know :)

Köpte lite grejer också

( Klicka för större ) Suddig bild i know.. 3 nagellack från kicks 60 :- för alla 3.
Färgerna silver glitter, röd och skrikrosa. Sen ansiktsvatten ( Mitt tog precis slut ) för 45 :-
Snart är det desperata hemmafruarna. Ska nog käka till det :)
Peace and love / MiiQa

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, givetvis! ;)

2009-04-01 @ 22:52:53
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se