( dålig rubrikfantasi )

shulul, daamn va ja e trött.. funderar på att sova ett tag faktiskt..
Sov iallafall hos Lawin igår därför blev de inge mer bloggning, fast väl hemma hos honom somnade jag och vaknade klockan 9 medans han satt o kolla på yesman, tur att jag redan har sett den då ;)
Fast sen kolla vi på Bolt, och den där jävla djävulshamstern HAHAHA men söt var den iallafall :) !

Somnade till Lier Lier med jim carrey.. Sen va de skola som gällde, lawin och jag började samma tid så de va skönt iallafall.. Slutade kvart över elva, mötte pappa och ja.. inga kommentarer.. vet inte om ja pallar sova där inatt heller men får se hur det blir med det..
Rebecca följde med hem så vi drack té & tog en cigg. Snacka i en timme som old times :)

HAHAHA märkte när jag tog den här bilden att kameran är sönder också.. Jävla katter som vält ner den. Blä..
men det är bara som en stor spricka på skärmen så bilderna blir iallafall inte förstörda, tur att vi har garanti på den!

Nu ska jag duscha tror jag.. ikväll blir det antingen tumba , eller hos padré. Vi får se!
Peace and löööw / MiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se