Bildproblem..

Hejsan! Jag skrev aldrig imorse men Lawin kom hit iallafall, han brukar göra det på torsdagar eftersom vi börjar ungefär samma tid. Som jag sa i tidigare inlägg så är min gamla data tillbaka från lagningen,
men nu är bara frågan hur jag ska få över alla dom nya bilderna på den här datorn, till den gamla?

Aja får se hur jag gör, ska iallafall kanske gå med datorn till pappa sen, ska ändå dit och snacka lite bull med han, får väl se vart det leder :)  Kommer nog upp några bilder senare på bloggen, fula och onormala for sure men kanske kan göra så att jag lägger ut dom i bloggen och sedan sparar dom på datorn?, Usch vad jag tjatar om det haha :P

Franks( läraren ) dotter var iallafall med han idag och hon var så grymt söt, väldigt liten för att vara 3 år.
Jag förstår inte hur hon kan vara så söt och pappan så ful :)..

Lägger upp mina kläder för idag, har mjukis på mig typ hela tiden i know, men speciellt onsdag och torsdag
då vi har idrott och jag glömmer typ alltid kläderna.. Ska ta med ett par till skolan, har redan en idrottströja där ;)

Mjukis från typ stadium haha
Rosa tröja från gina tricot
Mörkblå huvtröja från bikbok :)

peace på er! / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack cutie:)

2009-03-12 @ 16:26:21
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bild på kissies pojkvän uppe nu

supermysigt med mjukis ju!

2009-03-12 @ 16:57:24
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Ida

Finns det något bättre än mys kläder?

näe tror inte det =)

2009-03-12 @ 17:04:44
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se