Är i skolan

Det var visst inte idrott på morgonen, utan träslöjd. Men så som jag kämpa kändes det fan som idrott.. ;)
Aja efteråt skulle det vara idrott iallafall, men vi fick reda på att Frank är sjuk så vi fick ha no istället, lunch och nu är det snart no igen.. ? Bra schema lärarna fixar, great;) !

Aja Lawin ska typ hem till mig vid två och hämta min moppe och köra runt sen hämtar han upp mig efter skolan, ska försöka ta över den då och köra han istället eftersom den är MIN, men kommer nog antagligen inte lyckas..

Nu sitter jag och Rebecka iallafall vid en varsin dator och har låst in oss i klassrummet så ingen kommer in hahaha nördiga vi e i know.. Men tror vi ska gå ut o ta en cigg innan nästa lektion som börjar snart
peyyyz and lööööööööw / MiiiiiiiQa

P.s glöm inte att nästa lördag den 28 Mars så ska man släcka allting i en timme
mellan 20.30-21.30, jag är lätt på!

Kommentarer
Postat av: ¬•» J E N N A

shit va jag älskade att köra moppe! :D

2009-03-19 @ 13:03:44
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: ¬•» J E N N A

haha, jaaa (:

2009-03-19 @ 16:37:49
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se