1år och 4 månader

God morgon, meningen att jag ska gå om 10 minuter men är inte ens halv klar, mår så fruktansvärt illa och har ont i magen.. Hört att vinterkräksjukan går just nu? Fan om jag har den.. Idag firar jag och min baby

1 år och 4 månader!! :D

kommer använda den här även fast han hatar den, de va första ' kyss bilden ' vi tog.
Han hatar den pågrund av hans hår och att han har öppna ögon. Men kolla vad kort mitt hår var! HAHA

Aja jag älskar dig bebis!

Nu måste ja skynda mig lite, men känner nästan hur jag spyr när jag stressar, FAN då.
Peace and love / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Fy vad tråkigt! Nej, det var bara lite frost imorse, men det har smält bort nu.

2009-03-24 @ 08:23:33
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: ` iѕaвella ѕz . - вloggкяiтiк näя den äя ѕoм вäѕт

Grattis :)

2009-03-24 @ 12:29:10
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se