Dream again girl..

Jag har inte ett så stort rum. Det jag har i mitt rum är en trasig byrålåda där hela spegeln har ramlat av, den är typ 10 år gammal, en tv som knappt funkar, en låda som har stått i ett år sen vi flyttade hit med massa kläder på, en data, ett databord, en stol med en skrivare på och en säng. Och en inbyggd garderob. Vita väggar har jag oxå, med fula ljusblå/lila blommor som gör hela rummet till ett psykrum.

Ja vill ha det här till mitt rum, ( en önskedröm okej? )

En enkel, svart klädlåda. Den här kostar typ 300 : -

En svart spegelbyrå, kostar ca 2000 :-

Nattbord rött, typ 200:-

Svarta spotlight lampor, riktbara. Typ 400:-

Silvrig lampa med vit skärm. Typ 200:-

Röda tapeter, hehe..
Och den här Affischen på min baby T.I.


Den här på Bobbie..


Och den här på Akon..

Det var väl allt.. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se