Tänk om jag har svininfluensan :O ..

Mina halsmandlar är helt hårda och svullna, kan knappt svälja. Och när jag gör det så knastrar det i mina öron :(
När jag andas gör det ont i bröstet och nacken.. Hostar så jag får ont i hela magen också. Tänk om jag har svininfluensan :( ..

Så håller på gör lite té. Vanilj med honung hehe..  Måste köpa halstabletter imorgon oxå..
Spelar the Sims gör jag oxå, tyvärr inte The Sims 3, utan 2an bara, men det duger.. Även fast jag verkligen verkligen verkligen vill ha 3an hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips, när ja har ont i halsen brukar ja lägga i två halstabletter i tet, asgott och funkar bra!



2009-06-15 @ 00:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se