Stackars min baby.. Hehe (6)

Hahaha känner mig så sjukt taskig mot Lawin men men..
Jag åkte faktiskt hem klockan 5 imorse för det tutade i mina öron, världens huvudvärk, feber och hosta så jag inte kunde somna och dom hade ingen alvedon eller hostmedicin så jag åkte hem och väckte stackars han som fick låsa efter mig .. Han vill INTE att jag sover där inatt igen, men det kan jag förstå..
Bara chillat med mamma imorse, vi snackade på balkongen i solen :) Lite synd att jag ska sova nu.. Missar solen över hela dagen.. Fan att jag har vänt dygnet helt men det är skitsvårt att vända tbx, men aya de sommarlov d till för att chilla galet :)


Skitugly bild hos Lawin.. Väntade i typ en timme innan han kom hem,
han va o handla mcdonalds åt mig.. sötis


Twix ligger i mamis säng och sover mot mitt ben.. Sötis

Jag för typ två minuter sen.. Ser ut som jag har största utväxten vene vf men dåligt ljus inne i toan.
Ser förövrigt ut som en luffare =) Men de är jag ju så.. hööh


Time for bed! Eller aa egentligen inte.. Men va ska man göra:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se