Midsommar bilder

God morgon! Är egentligen fortfarande trött men mamma kom och väckte mig och sa att det fanns frallor och xray till mig och elin, sen pussade hon mig på kinden och sa förlåt igen. Haha blev grovt knas igår men det är ingenting jag nämner i bloggen :)
Igår hade vi iallafall askul! Hehe vi vann tipsrundan iallafall.. Det regnade men det stoppade inte oss, vi badade i poolen, mamma hoppade i sjön med Lillan ( som jag och elin btw har gjort en serie om ) Haha sjuka kvinnor de där.. Jag blev nerkastad med alla mina kläder av Nicke i poolen.. Kämpade som fan ja ba ' Neeeej Nicke snälla I love you forever!! ' Men nepp, jag åkte i iallafall haha.. Sen somnade jag i kanske tre timmar men jag missade bara middagen typ..

Linajs och Mikajs, Lite people

Virre,hennes bror och Elin. Sen Virre och hennes bror

Nicke, som kasta mig i poolen.. Otrevliga moln :)

Linda och mami, och en bild på mami

Bengan sätter upp partytältet, Mamma som lipar hehe..

Hällde upp ölen perfeeekt.. Haha.. Jag och min lillebror EFTER jag hade åkt i vattnet, är helt blöt..

Viktor,Saga och Jag, fortfarande helt blöt.. Och en bild på mig, har bytt kläder

Elin, Saga och jag i poolen, jag hoppade i själv sen hehe..

Mycket fler bilder kommer senare, fast är hungrig så måste dra mig, ciaaaaao


Kommentarer
Postat av: Fia & Ella

Vill du veta vad vi tycker om just din blogg? Klart du vill! Läs här: http://nutcream.blogg.se/2009/june/blogg-ar-botten-vi-ar-toppen.html :)

2009-06-20 @ 15:38:25
URL: http://nutcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se