Lite produkter

Kanske ska sova hos min pappa inatt med mina syskon, vi har inte gjort det på flera månader för vi har inte fått det av mamma, det brann ju där förut m.m. Lite jobbigt att varje gång jag hör ambulans/brandkåren/polis så ringer jag pappa direkt haha.. Jag är en grovt nojig person!

Min aftersun. Funkar jättebra för mig iallafall, kyler ner min kropp som fan :)
Aldrig vetat att det finns sånt här, bara kylbalsam. Eftersom om jag bränner mig är det
bara på näsan och under ögonen, lite skillnad den här gången haha..


Och min hudlotion, eftersom man blir lätt torr på sommaren..

Måste köpa nåt åt mitt hår också. Ser ju ut som en jävla sopkvast i håret.

HAhaha förjääääääävligt..

P.s , haha springer runt utan bh hemma eller tröja för jag smörjer in mig varannan minut typ..
Det är ingen hemma haha just so you know..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se