Lite panik sådära.. Coolt

Imorgon är det bal, jag har en klänning, en sjal typ ? Ett par skor.
Tack farmor för sjalen och klänningen och tack Mathilda för jag fick låna skorna!
Ett problem bara.. Jag ska göra lockar i mitt hår imorgon och eftersom mitt hår är cpskadat
så måste jag köpa löshår, fast det blev ingen stan idag.. Elin ska fira sin kusin och Madde är på dop.
Får inte tag på någon annan..
Men ska dit imorgon efter skolan med mami, får hoppas att jag hittar i min färg eftersom jag har slingor och sånt dära..
Annars får jag väl färga, men det orkar jag inte, plus att jag har inte råd.

Till skolavslutningen har jag ingen klänning eller nåt men får ta något gammalt :P Det gör inget faktiskt,
har inte råd med en ny klänning haha..


Lawin skulle ha sovit här inatt men han skulle till bredäng, så aya va ska man göra..
Är ändå sjuk så kan försöka bli frisk och knapra tabletter och suga på halstabletter ist..


Kommentarer
Postat av: Alize

Heej.

vafan jag bad mohamed prata med dig ju :P

Det skulle vara bra om alla samlades hos mig halv sex , du och lawin kan åka med mo och ekrem för dom hittar :)

sen åker vi till balen i cab

kram

2009-06-07 @ 19:20:21
URL: http://sweetalize.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se