Kattungar på benen

Nu har jag ätit två chokladmuffins från Auror som en ' kryapådig ' present och min lillebror har vart och handlat fanta åt mig.
Smakar alltid bäst på burk ;)
http://www.torebrings.nu/bilder/artikelbilder/17352.jpg
Annars då.. Har faktiskt inte gjort så mycket eftersom det är fult väder och sådära..
Men imorgon är det bio med min lilla klass på sergel, det värsta är väl att där svimmade jag igår och tänk om dom känner igen mig?! Sjukt pinsamt..
Och kattungarna klättrar på mina ben, och äter kattmat.. Dock sätter dom maten i halsen hela tiden så vi får hälla vatten i och göra det mjukt, känns lite halväckligt och hamra sönder maten och sen blanda med vatten, hatar lukten iaf..

Har förresten fått hem balklänningen nu! Ska ta bild på den i veckan, farmor ville ju fixa så det inte var så mycket urringning haha..
Men vi hörs kanske senare, peace and love / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se