Jag slipper sommarskolan!!

Vet inte om jag har skrivit detta innan?
Men jag skrev en bra rescension på svenskan så jag fick G i svenska!! JAG SLIPPER SOMMARSKOLA! :D
Så till er som skippar skolan sista veckan, don't do that, dom kan göra om dom. Jag är så jävla glaaaaaaad!

Snart kommer lillebrossan in i rummet & vi ska checka film, bara softa galet som varje kväll.
Min familj e verkligen en softish family, min mamma är inte som alla andra mammor och jag är sjukt glad över det.
Mami i löööw ya!
O även fast min lillebror kommer hem efter slagsmål och bulor & blåmärken så är han ändå så jävla snäll, tack bror!
Och till världens jävla bästa vän, som alltid ställer upp och som aldrig viker undan, Elin jag älskar dig från topp till tå, från djupet av mitt hjärta och ingen annan e som dig syster.
Pappa, I know you have changed men ändå, man kan inte låta bli att inte gilla dig. Du är som en nallebjörn och är gosig och världens bästa papi när du e normal!
Och syrran då, trotsåldern nu.. Men ja älskar dig. Finns ingen sjukare cpskadad unge än dig!

SÅ lycklig blir jag för ett G, hehe ;)

Peace to all of ya! / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se