Jag längtarrrrrrrrrrr

Tja, har kollat på film med littlebrother nyss. Vill bara att Lawin ska komma så är allt okej hehe..
Längtar tills imorgooooooooooon! Kommer bli så jävla kul! Kommer ha världens bästa tid och grovt roliga minnen hoppas jag iallafall med niorna =) !
Elin och Madde, dom galnaste personerna jag känner kommer ju vara där oxå, fett kul hahaha då skrattar man som fan ;)
ÅÅÅH FYFAN VAD JAG LÄNGTAAAAAAARRRRR!!!
Även fast mina fötter kommer att dö av mina klackskor.. Går ju på tå redan och det är ju bra om man ska gå i klackskor, undra va ja skulle känt om jag INTE hade gått på tå?, Yeah yeah, vill inte ens veta.. ;)

Bästa texten. RIP TUPAC SHAKUR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se