Bil som har brunnit

Godmorgon, är så grymt trött. Vaknade för typ 30 minuter sen för jag gick och la mig klockan typ 10 imorse med Lawin som redan sov.. Skickade iväg Amir, Youséf(stavning?)Adam, Thomas klockan 10 på morgonen. Vi hade sjukt roligt på morgonen och sen hände det lite grejer haha.. ;). Vid ett på natten så åkte det förbi brandbilar o poliser och det första som slog mig ' Nej, tänk om det är pappa igen? ' Så jag sprang ut men det visade sig vara en bil som hade brunnit. Men det var tjock rök över alla träd och i hela luften så vi fick gå därifrån för det var giftig..

Här är bilderna som togs igår, och några fler på mig och Lawin men lägger in dom senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se