Balklänning, CHECK!

Hallå!
Provet gick faktiskt rätt bra, förutom att jag fick damp på någon lärare, jaja hon blev sur för att min farmor bara ringde..
Mötte farmor i handen och jag har faktiskt hittat en balklänning, en vit!
Sen nu så är jag hemma hos farmor, har precis ätit så nu är jag mätt som en kossa..
Åker väl runt kvart i sju till jordbro då dom slutar träna klockan 7, eller ja.. Runt sju iallafall.
Skulle gärna vilja sova hos farmor inatt, det är alltid så lugnt och skönt här.

Dagens klädsel.

OSIS+ Dust it från farmor, hon hade lite kvar i burken så jag fick den,
dankeee kära farmor!


Men vi hörs senare kanske
Peace and love / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: alize

Hej, haha fan vad jag krånglar jag vet.

men limon kostade 4500 så min pappa tycker att det är för mycket pengar för både er och oss att betala för att åka i en kvart.

Så om ni är på så kan vi få skjuss i en cab istället :)

2009-06-02 @ 22:20:03
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se