Akuten inatt, ingen bio

Jag kan inte skriva nåt om filmen därför jag hann aldrig se den..
Vi hade precis köpt popcorn och biobiljetterna, skulle gå in och kolla på filmen och då fick jag världens smärta i njurarna och revbenen och kunde inte andas så jag kollapsade på sergel. Ambulansen och shit kom sen åkte husse med mig i ambulansen och mamma kom till sös. Tack kära mamma och tack bästa bror som var med mig enda in på natten!

Blir ändå irreterad.. Hade så ont och läkarna kom inte ens när jag låg och grinade som ett djur för smärtan.

Den där röda fläcken längst ner? Grinade så mycket att det sprack lixom..

Blodprov, klämde sönder husses arm när jag tog det. HATAR sprutor just där.


Men tog en dusch när jag kom hem på natten iallafall, sen försökte jag sova, försökte men de tog några timmar.
Hade fortfarande så ont. Sov i mammas säng och höll hennes hand, bästa mamma!

Men husse, tack bror jag älskar dig. Inte många som skulle ställa upp så som du gör!
Peace and löw / MiiiiiiiiQa


Kommentarer
Postat av: Husse

Det läskigaste var faktiskt när du skrek och var samtidigt medvetslös fyfan pissade nästan på mig och tacka inte du vet att du ska aldrig tacka en bror/syster! (L)



ps. jo min hand e sönderklämd ;)

2009-06-04 @ 15:33:46
Postat av: Emelie

Nej guud så läskigt1 Hopas det är bra med dig nu! Tack för kommentaren i min blogg =)

2009-06-04 @ 17:23:46
URL: http://emmananting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se