Bilder, fula som fina =)

Tänkte bjuda på några bilder, fula som fina I don't give a fuck :D

SCREEEEEEEEAM

Korthårig där :)

Hos en polare, min ätstörningsperiod som man kanske ser haha..? Inga tuttar

På landet, sommaren 2006 tror jag det var

Jag och min bästa vän Elin, små flickor här :)

Kines! HAHAHA Svarthårig och korthårig.. Kanske passade mig ;D

Haha typ tre år sen kanske

Wannabe 2pac shakur haha

Jag och syster, ett asbra tag sen den med haha

Mohamed, jag och Elin. Märk inte finnarna i min panna hahaha. Saknar dom tiderna

HAHA förra sommaren, tog syrrans klänning och drev, faktiskt..

Jag var brun år 2007, faktiskt :) haha

HAHA kines igen

Effekter, höhööh

Påväg mot årsta, jag ser inte LITE bitchig ut.. hahah

Min mamma bröt nacken den dagen..

ÄR tvungen att lägga ut den här hahahaha midsommar förra året

GOTTTTT, man ser på elins läppar att hon har smakat.. O typ min hand där bakom haha

Korthårig =) hhöhö


utseendet förändras BIG time under åren hahaha herregud asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se