Tighta jeans

Har ett par tighta jeans men fick inte på mig dom, så jag fick panik för ja köpte dom för typ ett halvår sen.. Hur mkt har jag gått upp i vikt egentligen .-.- Men sen kom jag på, det kanske inte är så smart att dra på sig tighta jeans när man precis har smörjt in sig med kletig nivea lotion, så ja lät de torka sen fick jag på mig dom! :)


Okej jag vet att mina tuttar flashas as mkt där men skitsamma orkade inte måla för!


Ska till Jack nu, han e ju som sagt ensam hemma i en månad så de ska va lite folk där..
Hörs antingen senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du gör så i varje inlägg all on your tiiitiis

2009-07-11 @ 14:47:35
Postat av: mickaela

sv: Nej jag brukar inte luta mig fram o visa pattarna sådär, tyvärr :) Orka va anonym, tönt.

2009-07-11 @ 15:10:39
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

för dina bilder du lägger upp..

hahahha sorry men du vet jag måste ju endå säga vad jag tycker..

du ser ut o va en söt tjej.. men se till o skriv något över dina bilder.. de finns idoter som kan använda dom.. speciellt denna här uppe

2009-07-11 @ 15:25:38
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Kim

Hallå där:)

msn ?

2011-03-08 @ 17:48:06
Postat av: JOhan

Fantastiska tuttar! Lyssna inte på dom andra mesarna, en sådan hylla är till för att visas upp! ;)

2011-07-26 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se