Thing's you didn't know.


Jag är 5 dagar äldre än min bästa vän Elin,
våra föräldrar kände varandra innan vi föddes!
Jag är 3 dagar äldre än min kille Lawin, får lite ångest över det.
Har alltid gillat äldre.


Jag hade ätstörningar när jag gick i 6an, mina
 jeans som nu sitter helvetes tighta på mig
och trycker in hela min rumpa ( klippt dom till shorts nu ) hängde i min
 rumpa när jag gick i sexan.


Jag stör mig sjukt mycket på min svank. Kan tex inte ligga på
golvet på ryggen en större tid pga min svank.
När jag var mindre försökte jag sträcka ut den?
På bilden ser den inte så farlig ut, men det gör ont :S

En sak som säkert alla har velat med sina pappor,
jag ville gifta mig med min pappa
för jag tyckte han var så cool i sina tatueringar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se