PMSelin och en macka i brevlådan! :D

HAHAA okej.. Nu ska jag berätta om igår!
Elin somnade rätt tidigt, hon och Madde kom hit och sov här alltså..
Så vi hade tråkigt och målade på henne.. Typ eyeliner,läppglans och ögonskugga..
Sen lite senap i hennes öra hahaha.. Men sen så vaknade hon vid typ sex på morgonen och blev
så jävlaa arg så hon drog hem!
Hela min familj dödar elin, stackarn..




Tadaaaaa! Visst blev hon beautiful!

Men iallafall, eftersom hon blev så sur så gjorde vi mackor till henne!

Maddes teckning ( obs, vi driver med stavfel och alltihop )

Min teckning!

Vi gick hem till henne, stoppade ner allting i hennes brevlåda och gick därifrån!, Cute huh?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, åh, jag hade velat hittat nå dylikt i min brevis!

2009-07-16 @ 19:28:42
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se