Nice night

God morgon! Ja tyvärr, jag vaknade typ nu.. hehe
Tror rebecca gick hem kl fyra eller nåt, är inte helt säkert haha.. Ja vad hände igår då? Sammanfattningen är typ att jag spillde ut vin över hela mitt databord, jag halkade på vinet på golvet som jag råkade sparka ut och ramla baklänges in i byrån, låg och snacka med rebecca ett bra tag medans vi dog av garv åt gamla minnen haha..

Jag igår hehehehöhö

Min babygirl

Rebec, sexy lips haha

Känns som om jag måste bjuda på den här haha,,.

Fatso girl in the bed hehe..

Kändes viktigt att lägga ut den här, men röken såg rätt cool ut,typ som en mask.. hahah

I brist på normala bilder lägger jag ut en till rökbild, hehe

Nu ska jag typ käka frukost, hehe.. Alla andra har redan ätit middag så..

Kommentarer
Postat av: Raghid

hahaah pass på henne o dom, ja garvar åt alla dom där dessie kissie o alla

2009-07-10 @ 18:30:16
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: Raghid

ahah exakkt :D

2009-07-10 @ 18:38:01
URL: http://raggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se