Dessie who? Trött på töntiga fjortisar hahaha

Desiree WHO?
pusha tutten lite mer gumman. im the one and only, puss

sv: Pusha tutten lite mer? Hahahaha människa lyssna.. För det första pushar jag dom inte, utan jag HAR tuttar utan en massa jävla inlägg ;) Och för det andra, jag ligger ner.. Du är så söt vill bara äta upp dig! Fast sen vaknade jag, insåg att det var en mardröm :(


Haha Dessie, eller vad du nu heter.. Du är inte the one and only, du är mer typ..
En hoe? Juste, perfekt ord. HOE!
Puss på dig stumpan, och ett bra tips påvägen? Väx upp :)
Eller, du är ju påväg ner, inte konstigt att du växer ner i mognaden ;)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att ta åt sig, pinsamt

2009-07-07 @ 18:56:24
Postat av: mickaela

sv: haha, vem e de som tar åt sig, hon jag, eller du? ;) haha o snacka om att vara feg, som är anonym. Tönt

2009-07-07 @ 19:09:07
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se