Är jag helt borta?..

Har inte somnat än, och det börjar sätta sina spår..
Mina ögon är dimmiga och jag gör allt för att hålla mig vaken..
Testat min lillebrors glasögon,dom är snygga..

Satte på min Juans mössa, höh

HAHAH ohyeah..

HÖHÖ hej hej!

Shuuz..

Närbild =) very sexi.. NOT

Förutom att ja ser ut som en myra + en gigantisk finne i pannan..Rätt cool

Såhär ser ja ut just nu + benskydd till fotboll..

Ohyeah,, sooo c00l

Smile bitch, cuz tears doesn't make you feel any bettttaaa=)


Nu ska ja hitta på nåt annat, tralalaleej!
P.s min mamma är rädd för mig, seriöst hon sa det precis..


Kommentarer
Postat av: Reebuc

hhahhaha sjuk du är !! somna inte också ;) ahaha

2009-07-20 @ 15:07:35
URL: http://onlygodcanjudgeuz.blogg.se/
Postat av: Icya

SKADAD människa på riktigt..jag orkar inte hahahahha..

2009-07-20 @ 16:59:12
URL: http://onlygodcanjudgeuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se