Gör ett eget quiz

Shulu!
Vi slutade en och en halv lektion tidigare idag ( sköööönt, fast första lektionen var inställd så vi kunde
börjar en timme senare.. irreterande )

Så kom hem för kanske en timme sen eller nåt, sitter fortfarande med jacka och halsduk på..
De är ju iskallt i mitt rum! Jaja.. har städat undan lite i mitt rum, kastat alla gamla ciggpaket och xray burkar, så de är lite mer plats på mitt databord nu :) Fast heeela rummet pallar ja inte städa, de är inte min grej höhö..
Idag när jag satt och åt lunch så fick jag ett sms av min mamma
' Gissa vem som ligger utanför våran port? '
Ringde upp och va jättestressad, tänk om de va nån jag kände som låg där död eller nåt? Man vet aldrig,
men iallafall så va de våran lilla katt reggaeton, vi hittade inte han igår kväll, vi trodde han hade gått o lagt sig nånstans så vi tänkte inte så mycket på de. Han låg där utanför och skakade, min lilla bebis haha.. Gav han ost när jag kom hem o gosa med han, sötis..
Idrotten bestog av innebandy, och fotboll. På fotbollen löpte jag mot målet med bollen sen kommer lilla felix springande och ska ta den, så jag höjer benet för att sparka bollen samtidigt som han gör de.. Våra ben krockar och jag har inte kunnat gå resten av dagen haha.. Sen på andra foten har jag fått skavsår så sprang som ett handikapp till bussen som stog på stationen med ett haltande ben, de andra med ett skavsår, och tårar som rinner för att det var så kallt.. Folk kollade verkligen snett men de skulle jag också gjort hahaha, hann iallafall precis med bussen, så skönt..

Idag var jag inte lika fin till skolan faktiskt..

Adidas tröja, brottar linne, mjukisar med hål i , skinn jacka och halsduk + hörlurar
Erkänn de va fint faktiskt ;) höhö

Jajaaa, några bilder igår från när jag och rebec va ute med katterna, misslyckat blev de hahaha






Hahaha dom va såååå rädda! Dom pressade sig på marken HELA tiden.. Speciellt Sascha,
kyckling hon e haha..

http://www02.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0901150829149906&a=1&&
Ett quiz om mig, om nån skulle göra de så råkade jag göra fråga 10 fel,
Det ska vara tatueringar inte hår hahaha :).. Fast vet inte hur man ändrar, de va ju synd hehehe..

Om du vill göra ett quiz om dig själv, gå in här
http://www02.quizyourfriends.com/
De är rätt lätt att förstå hur man gör..

Skriver sen, peeyyyzzz and löw / MiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se