kändisar

i have boring.. sitter & håller på med morphthing.com ( rolig sida faktiskt )
jämför med kändisar & sånt där shit :)

Bild 1

känner igen mig själv på läpparna, nästippen och ögonen,
och ena ögonbrynet.. haha ansiktet blev lite fuckat lite överallt :)
Orginal bilden på mig


Bild 2

Känner igen mig på bredden på näsan, ögonen, lite på läpparna och ansiktsform
Orginal bilden på mig ( äckligt många finnar.. )


Bild 3

Näsan lite, läpparna lite, ögon formen.
Ser mest ut som en hare faktiskt haha..
Orginal bilden på mig


Bild 4

Läpparna, näsan o ansiktsformen
Orginal bilden på mig ( Läpparna ser ut som en misslyckad läppförstoring, ush.. )


Bild 5

Ser likheten men vet inte riktigt va de är hääh
plus ser ut som en hare här också ..
Orginal bilden på mig



Längtar tills maten e klar ja dör snart av hunger haha..

Tung låt, lyssna & njjjjuuuuuuuuuuut :)


Peace out / MiiQa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Värsta coola sidan :D

2009-01-05 @ 18:34:10
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se