dåligt humör

Är på riktigt dåligt humör men skriver ändå..
var vaken resten av natten, var ute och gick med en hund och efter denna dag är jag rädd för den hunden..
har inte stött på en till så vet inte om ja blivit rädd för hundar, asså shit haha vilket äckligt ögonblick shit..
de va runt halv ett till halv två iallafall, kom hem och tog några bilder me katterna hehe

Bild 1 är på mig och Sascha
Bild 2 är på mig och Reggaeton

Bild 3 Sascha, riktig diva haha

Bild 4 Jag och Sascha igen

Bild 5 Mej schhäällff


& förutom de, nåra bilder ja tog inatt och typ kl 6 imorse, naaaajs va.


Bild 1. Jag och mitt vackra leende
Bild 2. Nånting .. ingen fantasi alls..
Bild 3. Eh.. a
Bild 4. Eh.. aa fjortis som har luren för ansiktet ja vääät..

Nu ska jag vänta på middagen sen kanske åka till Lawin, skola imorgon dfkgjdfkgjkjdfg
damp...
Peace till vissa / MiiQa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se