helgen

Alåååååå :) Inte skrivit på ett tag, fast jaja..
I fredags efter skolan så gick ja ut med en hund, de va väl tråkigt men aja..
Åkte till älvsjö med R för hon skulle träffa A.. höhö..
Sen efter en timme ( ! ) så Åkte vi vidare till stan och mötte nattis och assiya, de kom in en tant på
Gina och börja snacka om 6 liter mjöl och en zebrahäst.. aadu vi satt bara där o nickade och sa ' mm,, aa självklart :) '
Va ska man annars göra haha.. Aja köpte en kjol som sitter vid midjan typ, en svart för 99 kr.
Sen en kofta som slutar vid midjan, svart spets och lila tyg under, skitsnygg höhö & tre par trosor för 129.
Sen va mina pengar slut :).. Aja behöver ändå inget på ett tag, ska få tbx mina 300 av mamma snart då ska jag köpa en julklapp till rebecca, ( grovt försenad HAHA )

BIld 1. Med kläderna, blev fult på bilden haha
Bild 2. De ja köpte, + min fula kudde o täcke höhö..

Mötte pappa viktor & saga i centrum sen gick vi o åt på daisys,
Gick hem till pappa och bara softa, kollade på hulken sen somnade vi.
Vart på landet, åkte sen till rebeccas mamma och vi chilla, runt 11 tiden så gick vi ut på isen,
dom bor precis vid havet, och månen lös så jääääääävla starkt, de va som en fet lampa.
Dagen efter berättar linda att månen va 50 mil närmare, grymt :)

Aja Idag åkte vi fyrhjuling, hitta gamla bilder som e skitgamla då alltså..
Bråkat med fjortisar på bussen, fick hålla i min kära rebecca så hon inte skulle springa fram..
Jaja.. rökte inte på 26 timmar eftersom linda inte vet att jag röker.. vill helst hålla de så faktiskt haha



Bild 1 . Jag och rebecca on the bus
Bild 2 . För fyra år sen eller nåt, på isbrytarbåten med rebecca & linda. ( från datan
Bild 3 . På isen från båten, från datan
Bild 4 . Rebeccas tomt :)
Bild 5 . Rebecca & jag på båten, hahaha från datan
Bild 6 . Rebecca på fyrhjulingen
Bild 7 . Rebecca och jag på fyrhjulingen
Bild 8. Kelvin och rebecca
Bild 9 . Jag på fyrhjulingen HAHAHA
Bild 10.  Jag i rummet, no makeuuuuuup

Kollade nyss på den dära när dom avslöjar trolleritricken.
Asså va gggggggggrymt haha bra att veta, nu kollar ja och R på Pamela andersons grej..
vene ens va de e för nåt men skitsamma, skola imorgon så ska lägga mig i bra tid, om ja lyckas höhö.
Ja vet att ja e c00l peace and löw, / MiiQa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se