the pacifier

Va inne på Egoinas blogg, roligaste & bästa bloggen

Egoinas.se
Iallafall hon hade gjort ett test om sitt förhållande, så ja gör det med. Vissa saker e lite skadade
o ni märker nog vad..

Vad heter ni? Mickaela och Lawin
Hur träffades ni? På habbohotell.. på riktigt.. habbohotell..
Är ni förlovade? Nej, fast ja ska köpa en plastring o lura han hehe..
Bor ni ihop? Nej, skönt 
Har ni barn? Kan man ju säga
Har båda körkort? Nej not yet
Isåfall, vem kör bäst? Om vi hade haft skulle jag ju såklart ha kört bäst
Kommer du ihåg er första kyss? Jaa, båda vi kommer ihåg den haha :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, jag väntade rätt länge vet inte varför hehe..
Vem är äldst? Jag är 3 dagar äldre, jag är lite pedofil..
Vilka stjärntecken är ni? Båda är skorpioner
Vem fyller först på året? Jag såklart, the best.
Vem är längst? Lawin, hehe
Vem sjunger bäst? Han säger att han äger på sjunga, fast han har aldrig sjungit för mig, o eftersom jag sjunger varje dag, speciellt högt på tågen o sånt. Så vinner jag, jag är bättre
Håller ni i handen på stan? Nej de känns liiite barnsligt ibland asså..
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja. Han börja i samma skola o sådära..
Blev du kär i första ögonkastet? Nej. Fast de blev han haha
Har ni någon speciell låt? A Drop In The Ocean med Ron Pope hehe..
Har ni några "fri kort"? va e de..
Har ni varit utomlands tillammans? Näpp, skulle följt me till egypten men de hände aldrig
Vilket är ert bästa minne? Första kyssen för Lawin, o för mig första .. aa ni vet..
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på film eller .. aa.. eller äter :) eller så bråkar vi, brottas o sånt där, jag vinner alltid .. eller oftast iallafall
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japps de gör vi
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? En station ifrån varandra hehe
Blir du lätt svartsjuk? Haha jaa.. han med
Brukar ni bråka? Ja, jag förstorar grejerna och han är bara allmänt irreterande hehe..
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS:ar då & då, oftast snackar vi i timmar på kvällen
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt, men speciellt händerna, han tycker allt på mig HEHE, frågat han :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Lawin säger att jag gör det, typ alla säger att jag gör det men de tror ja inte på.. Lawin gör de nångång ibland hehe..

Förövrigt ska jag äta bullar o dricka en xray, och kolla på
The Pacifier med vin diesel
hoppas den e bra fast såhär står det om den iallafall

Den före detta marinsoldaten Shane Wolfe är tränad av världens bästa insatsstyrka
och är därmed förberedd på alla uppdrag... förutom att sitta barnvakt och skydda
fem små barn från fienden. Shane tvingas inte bara slåss mot fienden utan även
mot tonårsrebellerna Zoe och Seth, dessutom kräver åttaåriga "ninja-wanna-be"
Lulu, treåriga Peter och babyn Tyler uppmärksamhet..

Peace and löw / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se