Rast

Sitter just nu ensam i mitt lilla klassrum, lunchen var äcklig ( fisk ) så ja skippa den och tiggde 5 kronor av imran och köpte en fralla ist höhö.. Rasten slutar 12 och jag har absolut ingen lust att va ute i de här vädret, lawin svarar inte heller på sms och jag orkar inte gå runt som en iddi och leta efter han, Än sålänge har vi haft svenska och matte, läser
 Svart Drama
och sen ska vi skriva bokrecension om boken vi läser om, de har en stor del med
svenska betyget att göra, men de gör inte så mkt, jag älskar att läsa hahaha :)
Matten gick väl också bra, fick beröm av Lotta att om ja vill så kan jag, de e väl bra att höra iallafall.
Ska sätta mig i fåtöljen och lyssna musik nu i think, skönt ändå att bara softa innan nästa lektion.
Tre lektioner kvar, slutar 15.20. Sen ska jag kanske till Globen om jag lyckas väcka rebecca via telefon hehe

Puss and Peace
               / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara att väcka å va ensvis!

2009-01-13 @ 12:17:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se