önskningar

Kan inte sova inatt verkar de som.. är så jävla rädd för nästan allt.
Brukar inte skriva personligt men är tvungen just nu vet ändå att nästan inga läser mina inlägg så detta gör nog inte ens sån stor skada.

Detta är några saker jag verkligen önskar mig

* Att mamma alltid fortsätter i samma stil, att hon aldrig ger upp
* Att min pappa ska börja inse att han har barn, och att han ska börja ta hand om sig
* Att min lillebror INTE följer mina spår som har med skolan att göra
* Att min lillesyster växer upp i en bättre miljö än mig & lillebror
* Att jag kunde spola tillbaka tiden minst 3 månader




Min & Lawins låt,
fast sen blir man ju oxå ledsen av att höra den..
Enjoy :)


peace / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se