Om en pojke

Alå, sitter just nu & snackar med lawin, har precis kollat på nåra fresh prince avsnitt och druckit varm oboy me grädde i, gotteliiiiiiigott :), Ska gå ifrån datorn nu och läsa en bok..
Om en Pojke ska jag läsa, kanske redan skrivit det.. men jaja
ovanligt iallafall att jag lägger mig 20 i 10 för läsa en bok hehe.. fast ska sova rätt tidigt idag,
eftersom vi har ändrat schema.. klockan kvart över åtta börjar jag imorgon .. -.-
Fast slutar kvar över elva så de e väl ändå rätt skönt, blir bara tre lektioner
So
Eng
Sv

Tråkigare kan de väl inte bli.. Plus har fortfarande inte gjort sidorna som min engelska lärare bad mig göra..
Dumt dumt men får skriva in dom under helgen så blir jag nog klar :)
Orkar inte ladda in bilderna jag tagit under dagen.. Så bjuder på en riktig oldie

Kusin och jag, va den första äldsta ja hitta haha.

Peace and löw / MiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se