Music

Eh.. va vid jägaren och fick panik, hade bara fem minuter kvar till att vara framme.
Men så såg jag att klockan va kvart i nio, inte kvart i tio... -.-
Riktig blondin de här har hänt ca 3 ggr förut. Ingen hjärna heerregud ..
Lämnade ipoden hemma på laddning, men eftersom de är en timme kvar hinner den nog ladda
så jag kan ha den i skolan, och efter skolan då jag ska ut med hunden som skrämde sönder mig härom dagen..
får se hur de går haha.. Ska sova hos pappa idag också med mina syskon.. Hoppas de inte blir som sist..

wellwell, 15 dagar ( räknat med idag ) kvar så är de konsert för mig & rebecca.
Chris Brooooooooooooooooooooooooooooooooooooooown!
http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Chris-Brown-jv25.jpg

Bjuder på två låtar innan jag går & gör nåt annat som jag glömde innan jag gick förut hehe


Låt 1 Zion - Sere yo ( remix )
Låt 2 zion y lennox - doncella
( såklart Zion y lennox som idoler hehe .. )
Adios , peace and love / MiiQa


Kommentarer
Postat av: mademoiselles

åh vilken tur ni har som får se chris brown, alla biljetter är ju slutsålda :)

2009-01-12 @ 00:38:26
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se