moneymoney..

alåe!
Sitter hemma just nu, gick hem från rebecca för ca en och en halvtimme sen.
Skulle egentligen ätit där men orkade inte gå tillbaka + så va ja ju inte så hungrig hehe...
Suttit o lärt mina småsyskon korttrick o spelat finns i sjön, jag vann (såklart?)
Egentligen är de öppet hus just nu, men ingen lust att gå med min jävla huvudvärk o de här jävla
pissvädret. Ska till rebecca sen iallafall, vi ska gå till supermarket o köpa massa fetto godis o sånt dära o bara softa o kolla på film. De behövs, måste ta de lugnt dagen innan chris brown ;) !!!

Annars så har ja o rebecca vart o pantat burkar, räknat hennes pappas pengar som låg i en burk som han har
sparat.. och aa ungefär såhär såg de ut..


475:- blev de samlat i pengarören vi hämta på affären..
mer än hälften är kvar.. hahaha.

Jaja, har vunnit biobiljetter till Yesman och en tshirt från playahead iallafall,
de va väl nice =) haha!

Har förresten SKITONT i mitt huvud.
Har inte druckit xray idag, börjar få ont i hjärtat vet inte om de e pågrund av det.
Sen har jag fått många finnar o utslag i ansiktet, inte bra alls de.. kanske drf ja har ont i huvudet
innnnnngen aning faktiskt..
Kommer att skriva ikväll, ciao

Paeeeyyyz / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se