hejsan

Sitter här nu, vaknade för ca 40 min eller nåt sånt .. :)
Rebecca sov ju här, vi gick väl o la oss runt 12. Jag somnade direkt haha, men rebecca somnade senare och stängde av lilla ljudet på tha tvvvvvvvv :)
Börjar 5 i 10 idag och har träslöjd första lektion, de e rätt soft faktiskt, kanske skriver i skolan lite senare, kommer väl gå runt själv som ett emo idag igen haha :P

Färgade håret igår, kände mig som en ******patient.. men jaja, håret blev iallafall glansigt som dom sa på förpackning hehehhöhhö fast de blev såklart jätteslitet där nere.. får snart gå o klippa mig igen, tänker inte vänta ett år igen haha.

Nu ska jag gå & fixa mig lite,
puss and peace / MiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se