Galetttt

Alu, soft kväll igår de kom massa folk o de va musik o sånt dära :)
Men jag hatar mina grannar som på en lördagskväll inte tål lite ljud,
 jävla mesar blir så jävla sur! Hela kvällen blev förstörd & ja hatar Störningsjouren.. vem fan kom på dom?
Äckel..
Jaja alla drog typ kl 3 kanske idag efter alla rensat mitt skafferi på flingor o sånt dära, vaknade kanske 12 imorse
av att ekrem hoppade på mig o Lawin med hög musik.. de va väl nice.. naaaaaat

Aja som tur va hann nästan alla dra förutom Melih, rebec och Lawin när ***** kom o va helt förstörd..
inte kul men ttthaaankyou L M & R :) , sen kom ju mamma såklart, så jag gick till auror och åt bullar o tårta.. sen lagade hon middag till mig hahaha va skit hungrig och hennes lilla Isak fyller 1 år,  fan va snabbt de har gått..

Pingviiiiiiiiiiin haha visst e han söt :)

Blir så att jag lägger mig tidigt ikväll.. klockan är bara 6 och jag skulle vilja gå & sova nu
men om ja gör de kommer ja vakna inatt o inte kunna somna om, blir deprimerad att de är
skola imorgon haha, men va inte där på hela förra veckan, sen har jag jätteont i halsen och är hes också,
vet fan inte va de kan bero på, ( kanske konserten haha ? )
De blir goood mat idag, lövbiff pommes o bearnaisesås
kommer nog äta framför en film.. sen kmr jag dö av trötthet i min säng ska bara bädda om den först,
den ser inte så nice ut just nu haha.. hoppas min syster sover i min säng inatt, de e så jävla skönt att hålla i hennes händer, dom e så varma o små o tjocka HAHAHA :D
Skriver KANSKE sen, om ja orkar och har lust,
peys and löw / MiiQa


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha söt dära ;)

2009-01-25 @ 18:46:02
URL: http://joonnas.blogg.se/
Postat av: Humla

skitrolig kväll, tack för att vi fick komma hem till dig :)

2009-01-25 @ 19:08:10
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se