FLYFF

Tjaba tjaba, blev ingen skola för mig viktor och saga, och inget jobb för mami idag..
Tha sick family..
Idag har jag iallafall inte gjort nåt speciellt vaknade runt 12 kanske för jag låg uppe till 2 och spela super mario..
Och min älskade spelnörd till kille fick mig att ladda hem FLYFF ( = FlyForFun ) .. nåt spel men den enda anledningen till att jag kommer spela de nångång om ja har tråkigt är för att dom är sååååååååååååå söta :D
http://images.mmosite.com/photo/2008/03/10/flyffw9E1IdUi4iCm.jpg

Iallafall kom Lawin hit efter skolan, han åkte för ca en halv timme sen härifrån men vi har haft de rätt soft, lyssnat music, brottats lite och skapat en ' super familj ' på sims HAHAHA :)
Ska förresten försöka koppla in min scanner och lägga in hundra år gamla bilder på mig o vänner o familj när ja va liten som en mupp.. Fast just nu ska jag bara sitta & lyssna på
ON FIRE m . Crossfire

Lämnar nog ett inlägg laaater om ja har tid & lust..
ciao and peacccce / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se