dåliga tider

Vaknade för en halvtimma sen typ, hjälpte mina syskon att klä på sig o sånt dära, eftersom mamma har fått nya tider på jobbet .. -.- , dom i bryssel / belgien har tydligen bestämt att dom ska ha en halv timmes rast varje dag.. Antingen får dom börja 8 och sluta 16.30 ( de har mamma inte tid med, hon ska hämta syster från dagis ) eller börja 07.30 och sluta 16.00
båda ställer till problem men aja.. Gjorde mig fin idag HAHAHAH ovanligt för mig :)


HÖHÖ ursäkta mitt rum :), har stövlar o grejer .. ska borsta tänderna nu sen till tha bus,
peacce and löw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är den lila/svarta tröjan ifrån =)?

2009-01-14 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se