Bröllopsduellen

Kommer att missa första lektionen som e svenska, ajaj
fast aja va ska man göra :P

Jag & lawin kollade på Bröllopsduellen igår, på slutet började jag grina & sen ringde jag Elin haha,
våra föräldrar var kompisar innan vi föddes och jag är bara
5 dagar äldre än henne, typ som på filmen dom ska föda samma dag, coolt va? haha
Filmen va faktiskt rätt bra, den va rolig fast handlade allra mest om vänskap, vilket var bra :)
Sen var vi på Mcdonalds och åt McChicken precis innan bion och gick runt inne på PUB & kolla lite,
hittade ungefär 5068509 nagellack som jag ville ha hehe..

Lawins mamma skjutsade hem mig imorse, plus att min hals är så jävla knu**ad, de går inte att svälja,
jag har ont i hela mitt huvud och magen, och min rygg? OUFF kan inte ens snacka om den utan att börja
grina.. måste ha en riktigt grym Proffsmassage snart, annars knäcker den på mitten, jag är 15 fast har en
80 årings kropp, de är nog inte så bra..

Och ja.. jag är nog beroende av xray så var tvungen att dricka en igår för jag mådde så dåligt,
hade noll koll på allt så mamma sa att jag fick dricka EN om dagen till att börja med, sen sluta helt.
Jag förstår inte alls hur fan kan man bli beroende av xray, redbull cocacola m.m?
Är  de bara för att de är koffein i eller?


Vackert slitet hår längst ner.. i löööw it :)

Peyz and löw ha en bra dag / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se