allergisk?

De kliar i min hals, det kliar min hals
Jag nyser, jag snorar , jag hostar
Det kliar i näsan..

De har blivit värre sen jag började dricka té med honung i, läste på baksidan nyss och de är pollen i honung.
Och sen har jag två katter som har börjat håra, kan ingenting om allergi har aldrig vart allergisk..

Hoppas de inte är allergi mot katter iallafall, kommer dö om ja får lämna mina babies
Reggaeton och Sascha..
går inte att lägga in bilder just nu, don't know why men mitt internet sluta nyss funka, fick som tur igång
de igen efter jag har kämpat aslänge.. Ska kolla ZTV som en nörd nu på beyoncé.
& om ja har tur så kommer de här inlägget in.
Peace / MiiQa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se