hundpromenad

Shuzan! :)
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt typ, mötte upp rebecca sen hämtade vi hundarna nikita och carmen
Sen mötte vi tillsammans upp Rebecka i pressbyrån och sen gick vi med våra hundar till skolan o va där 10.30 och sen va de hundpromenad .. de va ju friluftsdag i skolan idag och aa.. man tar vad man får haha.

Men de va soft, vi gick till jordbro genom skogen och vi fick typ gå efter en halvtimme

Rebecca med båda hundarna höhö

Rebecka nummer 2 med sin hund molly

Fr v. Nikita , Carmen och Molly

Nikita, skitgullig hahaha

Förresten tappade jag min hud igår




Typ sådär såg det ut, jag o rebec berätta precis för saga att alla tonåringar ömsar skinn hehe
tror hon lääängtar ;)

Nu ska ja tagga från datan o vara social me Lawin och Rebec.

peyz and lööööööööööw / MiiiiiQa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se