soft kväll

Shusan
Fredagen blev hur soft som helst med Saga,Viktor, Rebec och Lawin.
Alla åt kebab förutom Lawin som åt sin salami pizza, efter saga's film kollade vi på en film som heter
disaster movie
http://geeksyndicate.files.wordpress.com/2008/09/disaster-movie-poster-final-thumb-450x6661.jpg
Den va rätt rolig fast somnade typ på slutet haha, sen vaknade jag när lawin och rebec satte på den andra filmen
The deaths of Ian Stone
http://i155.photobucket.com/albums/s290/r12005/33402.jpg
Den va ju också bra, fast somnade på den också haha sen när jag vaknade
gjorde jag mig iordning sen gick ja och lawin in i rummet och somnade direkt,
mamma kom väl hem klockan 9 imorse hon sov hos en kompis haha, men nu har mamma tagit med sig viktor och saga till annicka och tommy o deras barn nikita och sammie så ska dom antagligen sova över där och äta mat o sådär så jag och rebec ska kanske göra egen pizza och kolla på den första the ring filmen som utspelade sig i japan, så de blir väl soft bara vi lyckas med den hemmagjorda pizzan hehe
http://www.lovefilm.com/lovefilm/images/products/2/6652-large.jpg

Saga blev rockstjärna igååår :), de va mer rosa än de ser ut och vara höhö

Jag med, ögonbrynet ser missbildat ut hehehe

Hoppas inte lawin ser den här, då dödar han mig heheh..

Vi fick tvinga min lillebror sen kladda vi på han, han va inte glad efteråt hahah :D

Vårat bord som va flyttat, fullt med kebabkartonger, chipspåsar ,glas ,tallrikar och juice kartonger hehe snyggt

writing laaaaateehr,
peayz and löööw / MiiiiiiiiiiiQQQQQQQQQQQQa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se