it's night

Aj då.. nu är klockan 10 i fyra och jag är vaken o lyssnar på hip hop..
Fast vaknade för 20 minuter sen gick o la mig typ vid 7 tiden hehe..
Inte bra det här.. förresten tack för dom fina kommentarerna om mitt VG+
jag är så stolt över mig själv hahahah :D
Näpp.. hoppas jag kan somna igen börjar 8.20
Några bilder under dagens gång


min lillebror gör mer än så på katterna trust me.. vet att han e lite efter med håret de är inte 60-talet..

tog bilder när saga skadade mamma lite, där brukar de också vara värre

Saga kammade mitt hår så de blev slickat.. ser bra ut bakifrån men INTE framifrån


lekte med den dära pistolen, M.N = Mickaela Nydahl

om ja skulle visat mammas ansikte på denna bild.. ja då skulle hon döda mig

Nu : Tv och sova lite, klockan är bara lite över 4 hehe

peyz and löw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se