nya mediciner

Gyyd mööörning :)
börjar 20 över åtta idag, men med min dundrande huvudvärk och att bara ha en timmes lektion låter det inge vidare kan ja säga.. ska hämta mina mediciner också på vårdcentralen, två nya mediciner en mot nån jävla bakterie jag fått in my body och en mot hjärtklappning, fan de känns som om jag alltid käkar nån medicin men de gör jag ju typ.. jobbigt de dära ja vill inte bli gammal i förtid.. :(

Saga är också hemma, hon höll på spy imorse men vet inte riktigt va ja ska göra av henne om ja nu ska åka till handen o klippa mig o kanske köpa ett par jeans, får äntligen lite pengar, de va ett tag sen haha ;D

Önskar att jag var här precis just nu.

På bild : Jag och elin, lääääääängtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se