mörkt..

Tjaba! Har tvärsoftat hela dan me en polare och saga, de blev lite mycke igår sörru ;D
Ska till Lawin ikväll o blir kvar där över natten, hade tänkt innan det blir mörkt men ja.. klockan är ju redan halv sex så det är ju redan mörkt, typiskt mig ..

lite bilder bjuder ja på, för ja e så snäll i know..

Tyvärr vill inte lawin visa sig, och för min del så ser mitt hår ääääääckligt ut

vanligtvis brukar min systers hår se ut som bob marley's, men med lite balsam och en borste och en mickaela, så blir de såhäääär fint, i'm proud..

okej de där blev bara två bilder hehe.. måste nog börja klä på mig, o de e mkt kläder ja kommer ha på mig har ni sett vädret, det är helt vitt ute, blev bländad när jag gick ut på balkongen o tog en cigg shit asså..
peace and löööw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se