Min VooDoll

Hemma från skolan nu, bättre kan det inte bli! Hann göra klart mitt gulliga hjärta till Lawin idag så han fick det, han blev glad.. tror jag? Han kanske tyckte de va nördigt men jaja skitsamma hehe..

Är så otroligt trött, skönt att vi fick sluta fem minuter tidigare men kan inte riktigt förstå att fem minuter tidigare gör en så glad, fem minuter är ju typ.. ingenting? Men glada blev vi i klassen iallafall o de är ju alltid nåt ;)

In på nåt helt annat så har jag glömt att visa min voodoll

Och på lappen står det såhär
'' Angel har gudomliga krafter. Hon är odödlig och använder sina övernaturliga färdigheter till att skydda och vägleda. Hon är klok, omtänksam och älskar att hjälpa människor till ett bättre liv. Hon håller ständigt efter människor som har problem eller har det svårt. ''

Det finns till&me en ritual.. och eftersom jag är nojig av mig så gjorde jag den.. såhär stog det
'' Ritual för att ge en VooDoll extrakraft
Placera dockan i vänster hand och håll en nål i höger hand. Stäng munnen och andas enbart genom näsan. Genomborra dockan med nålen, upprepa följande fras fyra gånger
IAAGRATA UGRA
Avlägsna nålen från dockan. Nu är din VooDoll laddad med extrakraft. ''
Straxt efter det ramla jag med moppen, låter väl bra? hahahah..


Hittade bilden på min orginala mormor igår, visst är hon vackerrrrrrr =) !
( ursäkta blixten )

Nu är jag gaaalet hungrig, hoppas att vi äter typ kyckling eller nåt idag.. typ kycklingsallad i pitabröd eller nåt hehe
de vore galet nice!
Peace and lööööööööööwe / MiiiiiQa


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Okej =) Skönt ju! Jag går i 8:an =) Kram

2009-02-19 @ 16:18:47
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud vilket vackert kort =)

Älskar gammla foton..

Kram

2009-02-19 @ 17:19:04
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Sv: Mjo.. haha! det är ju lite mindre roligt =) Haha!

2009-02-19 @ 18:59:48
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se